Nestlé is entering the vegetarian market
The owners of Kit Kat, Maggi and Nescafé recently announced that they are purchasing the Sweet Earth company in California, which produces vegetable-based burgers and burritos – Origo wrote.
The Swiss multinational company said that buying was an immediate entry into the plant-based food sector, which by 2020 plans to increase it to a 5 billion USD market in the United States.
In the United States, we are experiencing consumer change towards plant proteins – Paul Grimwood, CEO of Nestle USA told. (origo)
Related news
New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >