Nestlé is entering the vegetarian market
The owners of Kit Kat, Maggi and Nescafé recently announced that they are purchasing the Sweet Earth company in California, which produces vegetable-based burgers and burritos – Origo wrote.
The Swiss multinational company said that buying was an immediate entry into the plant-based food sector, which by 2020 plans to increase it to a 5 billion USD market in the United States.
In the United States, we are experiencing consumer change towards plant proteins – Paul Grimwood, CEO of Nestle USA told. (origo)
Related news
A record amount of donations was collected in the Food Bank’s charity campaign.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian food industry can take a new direction with automation and energy efficiency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milestone in supplier relations – Rossmann organized the Supplier Conference with the participation of more than 100 partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >VIP Customer Night and crazy fuel deals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

