A Nestlé belép a vegetáriánus piacra is

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 09. 19. 11:06

A Kit Kat, Maggi és Nescafé tulajdonosa nemrég bejelentette, hogy megvásárolja a Sweet Earth nevű kaliforniai céget, ami növényi eredetű hamburgereket és burritókat készít – olvasható az Origón.

A svájci multinacionális vállalat azt mondta, hogy a felvásárlás azonnali belépést jelent a növényi alapú élelmiszerek területére, amit 2020-ig 5 milliárd dolláros piacra tervez növelni az Egyesült Államokban.


Az Egyesült Államokban fogyasztói változást tapasztalunk a növényi fehérjék felé” – nyilatkozta a Nestle USA vezérigazgatója, Paul Grimwood.

A Sweet Earth specializációja a tofu, lencse és bab módosítása, hogy a leginkább hasonlítson a húsra. Fagyasztott és hűtött reggeli szendvicseket, burritokat és burgereket készít.

A cég 48 különböző menüt kínál, mint például a „Tso tábornok tofuja”, ami húsmentes kolbász, tojás és gouda hozzáadásával készül.

A két cég közötti üzleti megállapodás is jelzi, hogy a növényi alapú élelmiszer-mozgalom egyre inkább teret nyer – foglalta össze Kelly Swette, a Sweet Earth vezérigazgatója.

„A Nestlé felvásárlása megerősíti, amit az előre gondolkodó fogyasztók és a kiskereskedők szorgalmaztak: több egészséges és fenntartható élelmiszer-választást” – tette hozzá Kelly Swette.

A Sweet Earth termékeit jelenleg több mint 10 ezer üzletben értékesítik, többek között olyan élelmiszerláncok, mint a Walmart vagy a Whole Foods. (origo)

Kapcsolódó cikkeink