A Nestlé belép a vegetáriánus piacra is
A Kit Kat, Maggi és Nescafé tulajdonosa nemrég bejelentette, hogy megvásárolja a Sweet Earth nevű kaliforniai céget, ami növényi eredetű hamburgereket és burritókat készít – olvasható az Origón.
A svájci multinacionális vállalat azt mondta, hogy a felvásárlás azonnali belépést jelent a növényi alapú élelmiszerek területére, amit 2020-ig 5 milliárd dolláros piacra tervez növelni az Egyesült Államokban.
Az Egyesült Államokban fogyasztói változást tapasztalunk a növényi fehérjék felé” – nyilatkozta a Nestle USA vezérigazgatója, Paul Grimwood.
A Sweet Earth specializációja a tofu, lencse és bab módosítása, hogy a leginkább hasonlítson a húsra. Fagyasztott és hűtött reggeli szendvicseket, burritokat és burgereket készít.
A cég 48 különböző menüt kínál, mint például a „Tso tábornok tofuja”, ami húsmentes kolbász, tojás és gouda hozzáadásával készül.
A két cég közötti üzleti megállapodás is jelzi, hogy a növényi alapú élelmiszer-mozgalom egyre inkább teret nyer – foglalta össze Kelly Swette, a Sweet Earth vezérigazgatója.
„A Nestlé felvásárlása megerősíti, amit az előre gondolkodó fogyasztók és a kiskereskedők szorgalmaztak: több egészséges és fenntartható élelmiszer-választást” – tette hozzá Kelly Swette.
A Sweet Earth termékeit jelenleg több mint 10 ezer üzletben értékesítik, többek között olyan élelmiszerláncok, mint a Walmart vagy a Whole Foods. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >