Nébih: the proportion of Hungarian food has increased in stores

The share of domestic foods increased in stores
Kasza Gyula stated that according to Nébih’s survey, the share of products from domestic suppliers in stores was 70.5 percent in 2020 and 71.3 percent in 2021.
The Hungarian-owned retail chains performed best, with the agency measuring 82.2 percent of Coop’s offerings and 78.7 percent of CBA stores for Hungarian products. The proportion of Hungarian goods is typically higher in the product groups with lower added value, he said. (MTI)
Related news
New marketing manager at Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OPTEN: The annual decrease may again be in the order of tens of thousands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl stores will be closed on December 24th this year as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Complete protein – what does it really mean?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
