Nébih: the proportion of Hungarian food has increased in stores

The share of domestic foods increased in stores
Kasza Gyula stated that according to Nébih’s survey, the share of products from domestic suppliers in stores was 70.5 percent in 2020 and 71.3 percent in 2021.
The Hungarian-owned retail chains performed best, with the agency measuring 82.2 percent of Coop’s offerings and 78.7 percent of CBA stores for Hungarian products. The proportion of Hungarian goods is typically higher in the product groups with lower added value, he said. (MTI)
Related news
Intensive reconnaissance reveals new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Microgreens or sprouts?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >