Pokémon GO is everywhere
The world has gone mad about augmented reality game Pokémon GO. Many of those who play the game don’t go to shopping centres for buying things but to search for PokémonGyms and PokéStops, where they can get the free items they need for playing. Stacey Kane, marketing director of East Coast Wings& Grill thinks if shops became Pokémon Gyms or PokéStops, consumers would go there because of this, and once there, they might spend money too.
If you would like to join POPAI’s members-only forum, please visit www.popai.hu or ask for information at info@popai.hu or info@trademagazin.hu.
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian expert named Data-Driven Marketing Leader of the Year in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New results of the winter seasonal food chain inspection have arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how humans and AI work together – the artificial intelligence revolution in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Profession.hu: Less than half of employees received bonuses last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

