Pokémon GO is everywhere
The world has gone mad about augmented reality game Pokémon GO. Many of those who play the game don’t go to shopping centres for buying things but to search for PokémonGyms and PokéStops, where they can get the free items they need for playing. Stacey Kane, marketing director of East Coast Wings& Grill thinks if shops became Pokémon Gyms or PokéStops, consumers would go there because of this, and once there, they might spend money too.
If you would like to join POPAI’s members-only forum, please visit www.popai.hu or ask for information at info@popai.hu or info@trademagazin.hu.
Related news
NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Marketing Art Employer Branding Conference is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


