Mindenhol Pokémon GO
Jelenleg Pokémon GO játékőrület van az egész világon. A mobilapplikáció a fogyasztókat a bevásárlóközpontokba, kiskereskedelmi üzletekbe és az üzleti negyedekbe tereli, ahol több millió felhasználó keresi mindenhol a játék karaktereit. A kereskedők számára ez egyértelműen nagyszerű lehetőséget jelent.
A bevezetés után már egy héttel az Amazon oldalán rekord tömegű vásárló kereste a back to school szezon ruháit és egyéb kellékeit. Ezzel szemben a játékosok legtöbbje a bevásárlóközpontokban és a kis üzleti negyedekben nem vásárol. Ehelyett a Pokemon Gyms és PokeStops helyeket keresik, ahol megkapják az ingyenes játékelemeket. A kiskereskedők számára kifizetődő lenne, ha fogadnák a játékosokat, hiszen ezek a játékosok, mint minden más fogyasztó is, mindig keresik a jó lehetőségeket.
– Olyan ez, mint bármi más is a marketingben… minél elégedettebb az ügyfél, annál valószínűbb, hogy visszatér. Ha az egész ország a Pokemonokról beszél, akkor a Te márkád miért nem a vesz részt ebben a kommunikációban? – teszi fel a kérdést Stacey Kane, az East Coast Wings & Grill marketingigazgatója.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >A személyre szabott ügyfélélmény a legfontosabb
Bánhegyi Zsófia, a Marketing Trendbook ötletgazdája és szakmai projektvezetője, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >