Mindenhol Pokémon GO
Jelenleg Pokémon GO játékőrület van az egész világon. A mobilapplikáció a fogyasztókat a bevásárlóközpontokba, kiskereskedelmi üzletekbe és az üzleti negyedekbe tereli, ahol több millió felhasználó keresi mindenhol a játék karaktereit. A kereskedők számára ez egyértelműen nagyszerű lehetőséget jelent.
A bevezetés után már egy héttel az Amazon oldalán rekord tömegű vásárló kereste a back to school szezon ruháit és egyéb kellékeit. Ezzel szemben a játékosok legtöbbje a bevásárlóközpontokban és a kis üzleti negyedekben nem vásárol. Ehelyett a Pokemon Gyms és PokeStops helyeket keresik, ahol megkapják az ingyenes játékelemeket. A kiskereskedők számára kifizetődő lenne, ha fogadnák a játékosokat, hiszen ezek a játékosok, mint minden más fogyasztó is, mindig keresik a jó lehetőségeket.
– Olyan ez, mint bármi más is a marketingben… minél elégedettebb az ügyfél, annál valószínűbb, hogy visszatér. Ha az egész ország a Pokemonokról beszél, akkor a Te márkád miért nem a vesz részt ebben a kommunikációban? – teszi fel a kérdést Stacey Kane, az East Coast Wings & Grill marketingigazgatója.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük, látogasson el a www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában
December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >