Oettinger acquires non-alcoholic functional beer brand JoyBräu
German beer and soft drink maker Oettinger has acquired protein beer producer JoyBräu. The Hamburg-based start-up, founded in 2016, holds two patents for manufacturing and processing technology used in making non-alcoholic functional beers. Prior to the acquisition by Oettinger, the company exported to China, Japan, South Korea and the Middle East, selling more than six million cans of beer in 2022.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Health-conscious consumers and comprehensive waste recycling – this is how Borsodi Brewery is shaping the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
