Megvásárolta az Oettinger az alkoholmentes funkcionális sörmárkát, a JoyBräut

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 03. 07. 11:42

A németországi sör- és üdítőgyártó Oettinger megvásárolta a proteinsörgyártó JoyBräut. A 2016-ban alapított hamburgi start-up két szabadalommal rendelkezik az alkoholmentes funkcionális sörök előállításában alkalmazott gyártási és folyamattechnológiával kapcsolatban. Az Oettinger általi felvásárlást megelőzően a cég Kíná­ba, Japánba, Dél-Koreába és a Közel-Keletre exportált, 2022-ben több mint hatmillió doboznyi sört adott el.

Az Oettinger innovatív Oe márkája a funkcionális italok hazai és nemzetközi piacát célozza, saját márkás portfóliójának középpontjában pedig a sört, üdítőitalokat és sörmixeket tartalmazó Original Oettinger márka áll.

Az Oettinger decemberben jelentette be, hogy stratégiai átalakítás keretében a sörön kívüli üzleti tevékenységének széles körű felfuttatását tervezi – célja, hogy 2026-ra az értékesítés 40%-a ne sörből származzon, ami a jelenlegi számnak mintegy kétszerese.

A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink