Megvásárolta az Oettinger az alkoholmentes funkcionális sörmárkát, a JoyBräut
A németországi sör- és üdítőgyártó Oettinger megvásárolta a proteinsörgyártó JoyBräut. A 2016-ban alapított hamburgi start-up két szabadalommal rendelkezik az alkoholmentes funkcionális sörök előállításában alkalmazott gyártási és folyamattechnológiával kapcsolatban. Az Oettinger általi felvásárlást megelőzően a cég Kínába, Japánba, Dél-Koreába és a Közel-Keletre exportált, 2022-ben több mint hatmillió doboznyi sört adott el.
Az Oettinger innovatív Oe márkája a funkcionális italok hazai és nemzetközi piacát célozza, saját márkás portfóliójának középpontjában pedig a sört, üdítőitalokat és sörmixeket tartalmazó Original Oettinger márka áll.
Az Oettinger decemberben jelentette be, hogy stratégiai átalakítás keretében a sörön kívüli üzleti tevékenységének széles körű felfuttatását tervezi – célja, hogy 2026-ra az értékesítés 40%-a ne sörből származzon, ami a jelenlegi számnak mintegy kétszerese.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >