Hungarian Advertising Code of Ethics is being updated
After six years in use the time has come to update the Hungarian Advertising Code of Ethics. The Hungarian Advertising Association (MRSZ) and the Self-regulatory Advertising Board (ÖRT) delegated members to the team that performs the review.
MRSZ secretary general Szilvia Fülöp told: it is key to include all existing (or even non-existing) digital forms of advertising on the list of areas the code regulates.

Fazekas Ildikó
igazgató
ÖRT
ÖRT’s director Ildikó Fazekas stressed that the code is an important tool in winning and keeping the trust of consumers. //
Related news
PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Pledge trademarks are waiting for their owners this year too!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New cycle, stable operation, unchanged direction – ÖRT management has received trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A national consumer protection audit has been launched on redemption fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >