Hungarian Advertising Code of Ethics is being updated
After six years in use the time has come to update the Hungarian Advertising Code of Ethics. The Hungarian Advertising Association (MRSZ) and the Self-regulatory Advertising Board (ÖRT) delegated members to the team that performs the review.
MRSZ secretary general Szilvia Fülöp told: it is key to include all existing (or even non-existing) digital forms of advertising on the list of areas the code regulates.

Fazekas Ildikó
igazgató
ÖRT
ÖRT’s director Ildikó Fazekas stressed that the code is an important tool in winning and keeping the trust of consumers. //
Related news
AdEthics influencer training launched in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Pledge trademarks are waiting for their owners this year too!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >