Megkezdődött a Magyar Reklámetikai Kódex frissítése
Hat év után elérkezett az idő a Magyar Reklámetikai Kódex frissítésének. A hagyományoknak megfelelően most is az MRSZ és az ÖRT csapata alkotja a kodifikációs munkabizottságot.
A Kódex az etikus reklámozás iránytűje, ezért nagyon fontos, hogy annak elkészítése transzparensen történjen. A reklámszakmai és gyártói szervezetektől, valamint civil szervezetektől érkezett javaslatokat is figyelembe véve készül a munkaanyag.

Fazekas Ildikó
igazgató
ÖRT
– Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a Kódexnek már szövegében se csak azt fogalmazzuk meg, hogy az „valamennyi reklámra” vonatkozik, de jelezzük azt is, hogy ez alatt valóban minden reklámot kell érteni, beleértve az új technológiákat, a reklámozás valamennyi létező (vagy még akár nem létező) digitális formáját is – fogalmazott Fülöp Szilvia a Magyar Reklámszövetség főtitkára, a kodifikációs munkabizottság tagja.
– A kódexre nem úgy kell tekinteni, mint egy tilalomfákból álló sűrű erdőre. Meggyőződésem, hogy a Kódex a fogyasztók reklámba vetett bizalmának megszerzése és megőrzésének fontos eszköze, a cégek etikus reklámozás iránti hitvallása – tette hozzá Fazekas Ildikó az ÖRT igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen hatása lesz a mesterséges intelligenciának a reklámozási gyakorlatra?
A mesterséges intelligencia és a reklámozás közös kapcsolódási pontjainak bemutatására…
Tovább olvasom >Péntek óta hatályos az új Magyar Reklámetikai Kódex
A modernizált Magyar Reklámetikai Kódex 2023. június 30-i hatállyal váltja…
Tovább olvasom >Számos ponton szigorodik a reklámetikai kódex
A reklámszakma hó végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: ezer vásárló 15 és 50 ezer forint közötti visszatérítést kaphat a Media Marktól
Valótlan árkedvezményekkel reklámozott négyféle televíziókészüléket a Media Markt Magyarország Kft.…
Tovább olvasom >Új termékcsaládot dob piacra a Szentkirályi ásványvíz alapítója
A magyar milliárdos üzletember, Balogh Levente – a Szentkirályi Magyarország…
Tovább olvasom >Csúcson a magyarországi beruházásösztönzés – hatalmas a külföldi befektetők érdeklődése a magyar gazdaság iránt
A fővárosit is meghaladó volumenű vidéki fejlesztésekkel, ipari ingatlanokkal és…
Tovább olvasom >