The alternative food market in Europe could grow tremendously in five years
Between 2010 and 2020, retail sales of meat and dairy alternatives increased by almost 10 percent, according to ING. This result is largely due to the emergence of new products on the market and in the public consciousness, such as plant-based burgers, beverages and ice creams, as well as the increasing emphasis on health, animal welfare and sustainability issues in consumer decisions. (agrarszektor.hu, Szedlák Levente)
Related news
AM: French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After temporary stabilization, the outlook for the domestic food industry is uncertain again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

