The alternative food market in Europe could grow tremendously in five years
Between 2010 and 2020, retail sales of meat and dairy alternatives increased by almost 10 percent, according to ING. This result is largely due to the emergence of new products on the market and in the public consciousness, such as plant-based burgers, beverages and ice creams, as well as the increasing emphasis on health, animal welfare and sustainability issues in consumer decisions. (agrarszektor.hu, Szedlák Levente)
Related news
Food industry loan portfolio increased by 3.9 percent in the third quarter of 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What are you eating today? – Focus on food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
