Hungarian companies are still crediting their customers at a record level
The proportion of deferred payments in domestic commerce (B2B) decreased, however, while the duration for invoicing and the number of bad debts increased.
According to the Atradius Credit Provider’s Barometer of Payment Practices, Hungarian companies are still willing to sell for loans in Eastern Europe (57.6 percent), and the late payment is still the lowest in Hungary (26.7 percent). The survey was conducted by Atradius analysts on responses from more than 1,400 Hungarian and Eastern European companies.
Related news
Consumption drives the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ESG questionnaire from July for companies requesting large loans
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumption increased by 3.4%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

