Media multiplier research in Hungary
In 2010 Sanoma Media and GfK cooperated within the framework of a Media Multiplier research in Hungary, which proved that the efficiency of monomedia (usually television) campaigns is smaller than that of complex campaigns utilising more medial channels. The study examined the efficiency of beauty sector campaigns among women in the 20-49 age group, in several stages, using online questionnaires.
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

