Már Japánban is kapható a Heineken 0.0
Október közepétől már Japánban is megtalálható az üzletek polcain a Heineken 0.0. Ezzel 2017-es bevezetése óta immár a világ 110 piacára jutott el. A Heineken 0.0 bővíti a fogyasztási alkalmak körét, egyben összhangban áll a felelős alkoholfogyasztás és a kiegyensúlyozott, egészséges életmódtrendekkel. A termékbevezetést kísérő kampány televíziós reklámokat, digitális aktivitásokat, bolti promóciót foglal magában.
A Heineken 0.0 japán bevezetése egy újabb lépés az alkoholfogyasztással kapcsolatos társadalmi trendekre folyamatosan reagáló vállalat fejlődésében.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Related news
Borsodi Friss 0,0% Mangó-passion fruit
0.0% alcohol, 100% refreshment – this is Borsodi Friss, a…
Read more >Europe non-alcoholic market could grow to €15.4bn
The Europe non-alcoholic wine and beer market size reached €8.6bn…
Read more >Corona owner become first Olympics beer sponsors
Corona owner AB InBev has become the first official beer…
Read more >Related news
Euro zone inflation was 2.4 percent in April as well after March
In line with analysts’ expectations, annual inflation in the euro…
Read more >Gergely Suppan: the recession is clearly over in Hungary
The recession is clearly over in Hungary, from now on…
Read more >K&H: the inflation anomaly is clearly visible, but customers perceive it differently
Although inflation has slowed down a lot, according to the…
Read more >