Magyar Termék védjegyes termék is bekerült az idei Hungaricool győztesei közé
A globális kereskedelembe való betagozódás közel sem zökkenőmentes a kisebb gyártóknak. A 2023-as SPAR és a K&H közös szervezésében létrejött Hungaricool termékverseny egyik győztes vállalkozása a Magyar Termék védjegy használat mellett is letette már a voksát.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
A Win One Kft. Chocorich elnevezésű saját márkás töltött csokoládéi már idén májustól megtalálhatók a kiemelt fókuszú Hungaricool polcokon az INTERSPAR üzleteiben, hazai eredetükre pedig már a védjegy is figyelmeztet.

Tollas Attila
regionális beszerzési
csoportvezető
SPAR Magyarország
Tollas Attila, a SPAR Magyarország Kft. regionális beszerzési csoportvezetője elmondta, hogy a pályázat győztesei mind a magyar kisvállalkozók. A legfontosabb kritérium, hogy Magyarországon előállított és lehetőleg hazai alapanyagokból készült termékek jelentkezhetnek. A Hungaricool célja, hogy támogassa azokat a honi gyártókat, akiknek a késztermékük már megvan, de nincs országos elérésű piacuk, valamint hiányos az ahhoz szükséges erőforrásuk, kompetenciájuk. A nyerteseket komplex financiális, marketing- és kereskedelemfókuszú támogató csomaggal, valamint legalább egyéves SPAR beszállítói tagsággal jutalmazzák. Továbbá részt vehetnek a SPAR Beszállító Akadémia oktatásain, integrált kommunikációs kampányokban, illetve a K&H jóvoltából pénzügyi tanácsadást és akár finanszírozást is kapnak.
„A SPAR Magyarország elkötelezett a hazai termékek, ezáltal a hazai vállalkozók támogatása mellett. Olyan keretrendszert szerettünk volna létrehozni, amelyben a legjobb kisvállalkozóknak adhatunk esélyt a növekedésre” – hangsúlyozta Tollas Attila.

Tamási Richárd
tulajdonos
Win One
A jelenlegi gazdasági helyzetben a kisvállalkozók megfelelő pozicionálása nehéz, azonban nem kérdés, hogy a hazai gyártók minőségi termékeket dobnak a piacra. A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyei nemcsak eszmei értékkel bírnak, hanem statisztikailag kimutathatóan számítanak is a magyar vásárlónak. „Összetett kritériumoknak kell megfelelni ahhoz, hogy egy termék védjegyet kapjon. A Chocorich minőségi pálinkával töltött csokigolyói átmentek a szűrőn, így remélem, hogy akik szeretik és keresik a hazai ízeket, ezentúl a Chocorich termékünket is előszeretettel fogyasztják majd” – mondta Tamási Richárd, a Win One Kft. tulajdonosa.
Mint mondta, olyan terméket szerettek volna alkotni, amely egyszerre modern és tradicionális, így döntöttek a csokoládé és a méltán híres magyar prémium minőségű pálinka ötvözése mellett. //
Related news
Bad times after good ones?
K&H’s large company growth index – which analyses the economic…
Read more >The number of purchases made using smart devices has increased one and a half times in a year
Digital payments continue to make inroads, according to K&H’s own…
Read more >10 artists, 1 cause, 1 SUPERALBUM – because every child’s voice matters
Banana Records, a publishing and creative agency, has launched a…
Read more >Related news
A new era in the global economy? – New challenges for our country
May 2025 brought an acceleration of change in the global…
Read more >This is how you can keep your hair and skin healthy during the approaching summer heatwave
Styling, dyeing and blow-drying can all weaken the internal structure…
Read more >New cycle, stable operation, unchanged direction – ÖRT management has received trust
The General Assembly of the Hungarian Self-Regulatory Advertising Board (ÖRT)…
Read more >