Lehet vonzó 13 éven keresztül a közösségi promóció? A Detki Keksz szerint igen
8 hazai gyártóval indult a Magyar Termék közösségi országos nyereményjátéka, amely ez alkalommal is a magyaranyero.hu oldalon fut egészen jövő év elejéig, amelyben csaknem 350 darab védjegyes termék vesz részt.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
„Az utóbbi hónapokban tapasztalt nehéz gazdasági helyzet minden háztartásra kihat. Ez ösztönzött bennünket arra, hogy Nyereménykassza játékunkban a Magyar Termék védjegyes termékekből álló ajándékcsomag mellett készpénzt nyerhessenek a szerencsés játékosok, hiszen erre van most a legnagyobb szükség” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Detki Keksz Kft. a közösségi promóciók indulása óta, immár 13 éve folyamatosan részt vesz a kampányokban. Hogyan lehetséges az, hogy ilyen hosszú távon vonzó marad egy játék, mi a titka?
A vállalat ügyvezető igazgatója, Koósa Péter elmondta, hogy a MAGYAR TERMÉK promóciók egyedülálló előnyökkel bírnak a hazai piacon, melyek sikeresen támogatják a Detki márkatermékek eladásösztönzését. Egyik legnagyobb előnye, hogy a költségeket megosztva, költséghatékony részvétellel a márkák sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodnak. Az üzenet évről évre megújul, a tapasztalatokat beépítik, a trendeket figyelve évről évre egyre sikeresebb, a magyaranyero.hu hűségoldallal pedig még egy szintet lépett tavaly. Nem mellékes az sem, hogy a magyar termék ernyőkommunikáció alatt a márkák egymást erősítik, összefogással nagyobb siker érhető el egy ilyen kampányban. //
Related news
Community in the community
The recent MasterWorks business workshop of Hungarian Product Nonprofit Kft.…
Read more >One third of the products bearing the Hungarian Product trademark are private labels
In response to the needs of domestic consumers, retail chains…
Read more >Related news
The latest issue of Trade magazin is out now!
The digital version is available with more content once again…
Read more >FAO: global food prices increased for the second month in April on a monthly basis
In April, global food prices rose for the second month…
Read more >Beauty care travels at breakneck speed
Beauty care is one of the fastest growing markets in…
Read more >