Lehet vonzó 13 éven keresztül a közösségi promóció? A Detki Keksz szerint igen
8 hazai gyártóval indult a Magyar Termék közösségi országos nyereményjátéka, amely ez alkalommal is a magyaranyero.hu oldalon fut egészen jövő év elejéig, amelyben csaknem 350 darab védjegyes termék vesz részt.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
„Az utóbbi hónapokban tapasztalt nehéz gazdasági helyzet minden háztartásra kihat. Ez ösztönzött bennünket arra, hogy Nyereménykassza játékunkban a Magyar Termék védjegyes termékekből álló ajándékcsomag mellett készpénzt nyerhessenek a szerencsés játékosok, hiszen erre van most a legnagyobb szükség” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Detki Keksz Kft. a közösségi promóciók indulása óta, immár 13 éve folyamatosan részt vesz a kampányokban. Hogyan lehetséges az, hogy ilyen hosszú távon vonzó marad egy játék, mi a titka?
A vállalat ügyvezető igazgatója, Koósa Péter elmondta, hogy a MAGYAR TERMÉK promóciók egyedülálló előnyökkel bírnak a hazai piacon, melyek sikeresen támogatják a Detki márkatermékek eladásösztönzését. Egyik legnagyobb előnye, hogy a költségeket megosztva, költséghatékony részvétellel a márkák sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodnak. Az üzenet évről évre megújul, a tapasztalatokat beépítik, a trendeket figyelve évről évre egyre sikeresebb, a magyaranyero.hu hűségoldallal pedig még egy szintet lépett tavaly. Nem mellékes az sem, hogy a magyar termék ernyőkommunikáció alatt a márkák egymást erősítik, összefogással nagyobb siker érhető el egy ilyen kampányban. //
Related news
Supplier and buyer goals align, but challenges and plans vary by channel – We were learning together (Business Days 2024 Part 1)
From Tuesday the students of the FMCG Open University had…
Read more >Lucky Safe prize game – a community activity from Hungarian Product Nonprofit Kft.
For the 14th time, Hungarian Product Nonprofit Kft. has launched…
Read more >Agora Vision: Demand for Hungarian Products won’t drop in the future
Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted its 10th anniversary conference in Tata.…
Read more >Related news
Why are parcel locker providers getting stuck? This data points to the reasons
Parcel terminals are becoming increasingly popular: this year, nearly three-quarters…
Read more >Using 30% less materials would be a solution to the climate crisis
The circular economy is a global imperative: it transcends geographical…
Read more >Sustainability and health: the rise of plant-based dairy products in Hungary
In recent years, plant-based dairy alternatives have gained significant popularity…
Read more >