Common Agricultural Marketing Code was signed at the OMÉK
The common objective of the Agricultural Marketing Directorate of the Magyar Turizmus Zrt. (Hungarian National Tourist Office) and the 26 state and professional organizations is to introduce, endear and sell the Hungarian food products abroad and in Hungary.
The first step of the extensive cooperation was the joint creation and signing of the Common Agricultural Marketing Code, which was signed at the National Agricultural and Food Industrial Exhibition and Fair (OMÉK) at a ceremony on 24 September.
The organizations that signed the Common Agricultural Marketing Code are:
Biokontroll Kft.
Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége
Fruitveb
Gyógynövény Szövetség
Juh Terméktanács
Kertészek és Kertbarátok Országos Szövetsége
Kisüsti Pálinkafőzők Országos Egyesülete
Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség
Magyar Biokultúra Szövetség
Magyar Díszkertészek Szövetsége
Magyar Juh és Kecsketenyésztő Szövetség
Magyarországi Borlovagrendek Országos szövetsége
Magyar Nemzeti Kereskedőház
Magyar Pékszövetség
Magyar Szeszipari Szövetség
Magyar Termék Nonprofit Kft.
Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóság
Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal
Nyúl Terméktanács
Országos Fűszerpaprika Terméktanács
Önszabályozó Reklámtestület
Tej Terméktanács
Vindependent
Vágóállat és Hús Terméktanács
Related news
Agricultural vocational training provides young people with a predictable vision of the future
Today, agricultural technical colleges and vocational schools offer a predictable…
Read more >The sector of animal breeders is facing a huge opportunity
European agriculture and farmers are suffering enormous damage, and animal…
Read more >A new chapter in the development of Hungarian agriculture: HUF 475 billion in the name of sustainability and innovation
In accordance with the strategic plan of Hungary’s KAP (Common…
Read more >Related news
What do shoppers say about the new retail tools?
At the beginning of the year, Consumer Panel Hungary GfK–YouGov asked panel…
Read more >Special foods ranking: 1. Diabetic, 2. Low-carb, 3. Lactose-free
Different special diets and foods are frequently discussed, and it…
Read more >Community in the community
The recent MasterWorks business workshop of Hungarian Product Nonprofit Kft.…
Read more >