Nielsen: nearly 30 billion HUF was swabbed last year
In the past twelve months, between March 2016 and February 2017, Hungarians spent almost 30 billion HUF on cleaning agents – the Nielsen Retail Index reveals.
General cleaners are in the forefront, followed by toilet cleaners and disposable household wipes. The sales of the latter two increased by (+ 10 percent and + 24 percent) in value, while the amount of the sold disposable wipes has increased significantly; by 27 percent. We are open to the less typical cleaners such as electronic device cleaners of which the rate of increase was almost 50 percent. (Source: Nielsen)
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable freshness
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agrármarketing Centrum: “Developing Countryside” campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >