Spirits Industry Association’s campaign reached nearly 1 million consumers this summer
This summer the Hungarian Spirits Industry Association and Product Board was promoting the importance of conscious alcohol consumption through music and an educational online card game. “Pour responsibly! Fill up the full summer!” was backed by spiritsEUROPE, and the messages about responsible drinking reached over 900,000 users during the 3-month campaign. The online educational card game and the challenges on various social media platforms attracted hundreds of participants, added András Nagy, director of the Hungarian Spirits Association and Product Board.
//
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Exotic flavors, record-long kürtőskalács and native animals at the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >