Shell wins retail excellence award
The Association for Convenience and Fuel Retailing (NACS) recognised the work of Shell’s retail branch for its innovations and their growth in trading in convenience products.
Shell’s retail network covers more than 80 countries – including Hungary – with 44,000 units. What is more, Shell’s Hungarian global executive vice president István Kapitány has been named European Convenience Industry Leader of the Year by NACS. //
Related news
Already a reality in Prague, Budapest next? – foodora tested robot delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Publicis Groupe’s annual Goodwill message has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clear view even in winter – with Shell’s new 3.5-litre premium windshield washer fluid
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Product recall at Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

