Shell wins retail excellence award
The Association for Convenience and Fuel Retailing (NACS) recognised the work of Shell’s retail branch for its innovations and their growth in trading in convenience products.
Shell’s retail network covers more than 80 countries – including Hungary – with 44,000 units. What is more, Shell’s Hungarian global executive vice president István Kapitány has been named European Convenience Industry Leader of the Year by NACS. //
Related news
PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The University of Sopron held discussions on green innovations in Finland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed to taste – a sauce revolution in the American market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s signs strategic agreement with Kazakh KTZ Express
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GLS has put its 2,500th parcel locker into operation in Kisköre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
