Kiskereskedelmi kiválósági díjat kapott a Shell
Innovációiért és a kényelmi termékek kiskereskedelme terén elért növekedéséért ismerte el a Shell kiskereskedelmi üzletágát a kiskereskedelmi üzletek érdekképviseletét ellátó szervezet, a NACS.
A Shell kiskereskedelmi hálózat több mint 80 országban – köztük Magyarországon – folytatja tevékenységét. 44 000 kiskereskedelmi egységével nagyobb, mint a McDonald’s és a Starbucks hálózata együttvéve. Az Európai Kényelmi Termék Iparág Vezetője cím elnyerése tükrözi a Shell globális kiskereskedelmi stratégiáját, hogy teljes körű kiskereskedelmi szolgáltatást nyújtson az úton lévő vásárlók számára, valamint a félmillió shopmunkatárs iránti elkötelezettségét, akik több mint 30 millió vásárlót szolgálnak ki naponta.
A nem hagyományos kényelmi termékek forgalmazói között a Shell elsőként részesült az elismerésben, Kapitány István, a kiskereskedelmi üzletág globális alelnöke pedig elnyerte a 2019-es Év Európai Vezetője díjat (a képen jobboldalt). //
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >