Campaign about the sustainability of meat consumption
In June the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) launched a campaign that wishes to present the role of meat, dairy products and eggs in a conscious diet on a scientific basis instead of misconceptions.

The NAK campaign is based on facts surrounding the role of meat, milk, and eggs in nutrition
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The face of the campaign is three-time Olympic champion water polo player Zoltán Szécsi. The programme will run until November, focusing on the environmental impact of dairy products, fish farming, animal husbandry and other topics.
Related news
New FAO publication reminds us of the finite nature of food production resources
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish example in Hungary: sustainable food requires a common strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI Governance – competitive edge or risk?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

