Campaign about the sustainability of meat consumption
In June the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) launched a campaign that wishes to present the role of meat, dairy products and eggs in a conscious diet on a scientific basis instead of misconceptions.

The NAK campaign is based on facts surrounding the role of meat, milk, and eggs in nutrition
This article is available for reading in Trade magazin 2025/10.
The face of the campaign is three-time Olympic champion water polo player Zoltán Szécsi. The programme will run until November, focusing on the environmental impact of dairy products, fish farming, animal husbandry and other topics.
Related news
A new animal welfare regulation is being prepared – public consultation has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germany’s Knuspr introduces new food category made from upcycled ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trophies served on a tray
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB keeps base rate at 6.5% – growth outlook worsens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >