Customers of the Bónusz Brigád like modern technology
While half of the online purchases in Hungary are still paid in cash at the time of receipt, buyers of the Bónusz Brigád are much more similar to the more conscious and modern consumers in the Western European countries – Világgazdaság Online quotes from the joint research of Bónusz Brigád and GKI Digital.
Young people decide on the basis of price, the elderly decide on the basis of discount
The most important consideration when purchasing is of course the price of the offer. 74 percent of the respondents decide on this basis. According to the survey, the proportion of young people (between 18 and 29 years of age) is even higher, with 85 percent. (vg.hu)
Related news
The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare Christmas dinner on the kitchen stove?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dishwasher or manual washing-up?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
