YES! – for advertising self-regulation and the relationship with CSR
Professional thinking about CSR often leaves out the question of ethical marketing and commitment to ethical advertising.
Can you really be called socially responsible if your advertising is not ethical? What is different if you make a commitment not only within your own organization, but also as part of a self-regulatory system? This is the subject of a resolution by the World Organization for Advertising Self-Regulators (ICAS).
Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Corporate Collections Association has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H doubled: two K&H programs won the Sustainability Symbol 2025 award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Food waste in Hungary has dropped by a third in eight years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The decade of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IFA 2025: Haier Europe shapes the future with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
