Lidl reduces the salt and sugar content of its branded products by twenty percent
As an innovative and responsible company, Lidl Magyarország is committed to help in the healthy nutrition of families in Hungary by targeting a 20 percent reduction in the salt and sugar content of their own branded products by 2025.
In order to raise awareness and raise health awareness, the Lidl Magyarország Department Store and the National Dietetic Association of Hungary (MDOSZ) have signed a cooperation agreement today.
Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl unveils its largest logistics centre in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DM further strengthened its online and offline services
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
