Lidl reduces the salt and sugar content of its branded products by twenty percent
As an innovative and responsible company, Lidl Magyarország is committed to help in the healthy nutrition of families in Hungary by targeting a 20 percent reduction in the salt and sugar content of their own branded products by 2025.
In order to raise awareness and raise health awareness, the Lidl Magyarország Department Store and the National Dietetic Association of Hungary (MDOSZ) have signed a cooperation agreement today.
Related news
Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retailer Lidl sets increasingly high animal welfare standards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >