Hárommillió forinttal támogatta idén a rászoruló Alapítványokat a Moments ostya
A Moments ostya igyekszik minden évben segíteni a rászorulókon, az idei év nyereményjátékának keretein belül megvalósuló „Segítő pillanatok” aktivitás büszkén vállalt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet, három fantasztikus Alapítvány kimagasló munkájára, és annak fontosságára.
A legnehezebb kérdés az volt, hogy kinek segítsünk, hiszen rengeteg rászoruló kezdeményezés van… végül három hihetetlenül kedves, szerető és elhivatott Alapítványt választottunk, akik talán kevesebb figyelmet kapnak a mindennapokban és adományunkkal érdemben segíthetjük fejlődésüket, fennmaradásukat és munkásságukat, melyet kitartóan végeznek az év minden egyes napján. – mondta Dézsi Rita, a Moments ostya márkamenedzsere.
A kampány népszerűsítésében többek között Rákóczi Ferenc, Weisz Fanni és Török Ábel is részt vett, hogy minél szélesebb közönség megismerhesse e jó ügy érdekeit.
A fogyasztók elképesztő szorgalmának köszönhetően, sikerült teljesíteni a kitűzött célokat, így a Moments ostya – 1-1 millió forint adománnyal támogatott három kiemelt alapítványt: a Humusz Szövetséget – akik a manapság nagyon aktuális témában, a környezeti fenntarthatóság témakörében tevékenykednek;
a Lámpás ’92 Alapítványt, akik a fogyatékossággal élő embertársaink családias környezetben történő foglalkoztatásával foglalkoznak; illetve a Csodakutya Alapítványt – akik évente legalább 450 fogyatékkal élő gyermek részére heti rendszerességgel biztosítanak állatasszisztált, terápiás fejlesztést a négylábúak segítségével.
A Moments ostya jótékonysági aktivitása egy nagyszerű kezdeményezés, amely azoknak segít, akiknek valóban szükségük van rá. Reméljük, hogy a jövőben minél több szervezet inspirálódik példájukon keresztül, hogy közösen teremtsenek boldog pillanatokat!
Related news
Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A tool adapted to AI searches has been developed in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Cloud is rewriting the rules of corporate sustainability: green energy as a competitive advantage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >