Hárommillió forinttal támogatta idén a rászoruló Alapítványokat a Moments ostya
A Moments ostya igyekszik minden évben segíteni a rászorulókon, az idei év nyereményjátékának keretein belül megvalósuló „Segítő pillanatok” aktivitás büszkén vállalt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet, három fantasztikus Alapítvány kimagasló munkájára, és annak fontosságára.
A legnehezebb kérdés az volt, hogy kinek segítsünk, hiszen rengeteg rászoruló kezdeményezés van… végül három hihetetlenül kedves, szerető és elhivatott Alapítványt választottunk, akik talán kevesebb figyelmet kapnak a mindennapokban és adományunkkal érdemben segíthetjük fejlődésüket, fennmaradásukat és munkásságukat, melyet kitartóan végeznek az év minden egyes napján. – mondta Dézsi Rita, a Moments ostya márkamenedzsere.
A kampány népszerűsítésében többek között Rákóczi Ferenc, Weisz Fanni és Török Ábel is részt vett, hogy minél szélesebb közönség megismerhesse e jó ügy érdekeit.
A fogyasztók elképesztő szorgalmának köszönhetően, sikerült teljesíteni a kitűzött célokat, így a Moments ostya – 1-1 millió forint adománnyal támogatott három kiemelt alapítványt: a Humusz Szövetséget – akik a manapság nagyon aktuális témában, a környezeti fenntarthatóság témakörében tevékenykednek;
a Lámpás ’92 Alapítványt, akik a fogyatékossággal élő embertársaink családias környezetben történő foglalkoztatásával foglalkoznak; illetve a Csodakutya Alapítványt – akik évente legalább 450 fogyatékkal élő gyermek részére heti rendszerességgel biztosítanak állatasszisztált, terápiás fejlesztést a négylábúak segítségével.
A Moments ostya jótékonysági aktivitása egy nagyszerű kezdeményezés, amely azoknak segít, akiknek valóban szükségük van rá. Reméljük, hogy a jövőben minél több szervezet inspirálódik példájukon keresztül, hogy közösen teremtsenek boldog pillanatokat!
Related news
Lidl supports the Foundation for the Development of the Heim Pál Children’s Hospital
Lidl Hungary has been supporting the Heim Pál Children’s Hospital…
Read more >Tons of help: donation of sanitary paper products to the most vulnerable
Vajda-Papír is providing thousands of needy children, institutions of the…
Read more >Auchan is campaigning for greener consumer choices in July
Auchan Hungary will join the global Plastic Free July initiative…
Read more >Related news
Innovation and tradition go hand in hand
We asked Ceres Zrt.’s corporate director István Mikos about the…
Read more >Recent research: guests avoid restaurants with poor restroom conditions
In a Tork international survey, 73% of respondents said that…
Read more >Responsibly, for the future
Smurfit Westrock is committed to supporting Párkány and actively participates…
Read more >