Hárommillió forinttal támogatta idén a rászoruló Alapítványokat a Moments ostya
A Moments ostya igyekszik minden évben segíteni a rászorulókon, az idei év nyereményjátékának keretein belül megvalósuló „Segítő pillanatok” aktivitás büszkén vállalt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet, három fantasztikus Alapítvány kimagasló munkájára, és annak fontosságára.
A legnehezebb kérdés az volt, hogy kinek segítsünk, hiszen rengeteg rászoruló kezdeményezés van… végül három hihetetlenül kedves, szerető és elhivatott Alapítványt választottunk, akik talán kevesebb figyelmet kapnak a mindennapokban és adományunkkal érdemben segíthetjük fejlődésüket, fennmaradásukat és munkásságukat, melyet kitartóan végeznek az év minden egyes napján. – mondta Dézsi Rita, a Moments ostya márkamenedzsere.
A kampány népszerűsítésében többek között Rákóczi Ferenc, Weisz Fanni és Török Ábel is részt vett, hogy minél szélesebb közönség megismerhesse e jó ügy érdekeit.
A fogyasztók elképesztő szorgalmának köszönhetően, sikerült teljesíteni a kitűzött célokat, így a Moments ostya – 1-1 millió forint adománnyal támogatott három kiemelt alapítványt: a Humusz Szövetséget – akik a manapság nagyon aktuális témában, a környezeti fenntarthatóság témakörében tevékenykednek;
a Lámpás ’92 Alapítványt, akik a fogyatékossággal élő embertársaink családias környezetben történő foglalkoztatásával foglalkoznak; illetve a Csodakutya Alapítványt – akik évente legalább 450 fogyatékkal élő gyermek részére heti rendszerességgel biztosítanak állatasszisztált, terápiás fejlesztést a négylábúak segítségével.
A Moments ostya jótékonysági aktivitása egy nagyszerű kezdeményezés, amely azoknak segít, akiknek valóban szükségük van rá. Reméljük, hogy a jövőben minél több szervezet inspirálódik példájukon keresztül, hogy közösen teremtsenek boldog pillanatokat!
Related news
ROSSMANN: No tragedy, we’ll solve it! – new image campaign launched in spring 2025
ROSSMANN, one of the most dynamically developing drugstore and perfumery…
Read more >AI-generated campaign revolution: Unilever takes marketing to a new level
Unilever is revolutionizing its marketing processes with a spectacular innovation:…
Read more >Related news
Introducing the new general manager of Henkel Consumer Brands: Maurizio Salvaggio believes in the power of a team
On 1 April Maurizio Salvaggio took over the leadership of…
Read more >Cake of Hungary celebrates 18 years
For the 18th time the Hungarian Confectioners’ Craft Union (MCI)…
Read more >High-quality dairy products for every day
The name Sole-Mizo Zrt. stands for quality and tradition. Every…
Read more >