Happy metal
Wine in an aluminium can is likely to become a successful product format: in the USA the market of canned wines, sparkling wines and spritzers doubled between 2018 and 2020 to reach a value of USD 86 million, while in the United Kingdom it got four times bigger and is worth GBP 10.7 million. Some say sales of Covid-proof single-serve portions are likely to surge this year. Wine can designs target primarily young consumers. Fruit-flavoured spritzers and quality cocktails area also available in cans.



//
Related news
AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Sustainable Future Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian freight transport at a sustainability turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Szallas.hu: Eger, Miskolc and Nyíregyháza are the most popular during the autumn break
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

