Happy metal
Wine in an aluminium can is likely to become a successful product format: in the USA the market of canned wines, sparkling wines and spritzers doubled between 2018 and 2020 to reach a value of USD 86 million, while in the United Kingdom it got four times bigger and is worth GBP 10.7 million. Some say sales of Covid-proof single-serve portions are likely to surge this year. Wine can designs target primarily young consumers. Fruit-flavoured spritzers and quality cocktails area also available in cans.



//
Related news
Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Austria Expands Electric Supply Fleet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel: 3,000 accident-free days
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Online Travel Expo introduced as a new digital professional platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tipping rate approaches 10% in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
