Happy metal
Wine in an aluminium can is likely to become a successful product format: in the USA the market of canned wines, sparkling wines and spritzers doubled between 2018 and 2020 to reach a value of USD 86 million, while in the United Kingdom it got four times bigger and is worth GBP 10.7 million. Some say sales of Covid-proof single-serve portions are likely to surge this year. Wine can designs target primarily young consumers. Fruit-flavoured spritzers and quality cocktails area also available in cans.
//
Related news
Kifli.hu’s parent company launches a new category for foods made with value-added recycling
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Sauna Weekend will be held again this year with national sauna programs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Croissants dethroned?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Premium drinks at McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >