GKI Digital – Árukereső.hu Hungarian e-commerce freely interprets Black Friday
In 2019, Hungarian web stores did not wait for the official daze of Black Friday (29 November) and shoppers also did not wait for promotions specifically related to this event, and had begun purchasing earlier.
The peak of e-commerce began earlier this year, beginning in early November, with 75-80 billion HUF in online sales expected for the whole month – according to this year’s fourth Online Retail Index report by GKI Digital and Árukereső.hu.
Related news
The Czech parent company of Árukereső increased its revenue and operating profit last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Fresh to shut all UK stores as it ramps up online presence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A historic turn in online commerce: more money is now going to foreign webshops than to domestic ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A net, not a network: the art of networking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >