Captain Frankó is back
In the new Arany Ászok ad campaign, those people can be the members of the Frankó Club who stand for themselves and their opinions. The campaign is implemented by the Human Telex Advertising & Event.
The Arany Ászok has recently put its communication to a new platform: the beer brand incorporates frankness, straightforward speech and act for its audience.
The Dreher Sörgyárak Zrt. worked with the Human Telex Advertising & Event on the creative concept and implementation of the campaign.
Related news
Haggenmacher brewery reopens after 100 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest kicks off in Munich with crowds and high prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY once again won the Trade Excellence Award for Hungarian Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >