Captain Frankó is back
In the new Arany Ászok ad campaign, those people can be the members of the Frankó Club who stand for themselves and their opinions. The campaign is implemented by the Human Telex Advertising & Event.
The Arany Ászok has recently put its communication to a new platform: the beer brand incorporates frankness, straightforward speech and act for its audience.
The Dreher Sörgyárak Zrt. worked with the Human Telex Advertising & Event on the creative concept and implementation of the campaign.
Related news
The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 250 types of beer and 30 breweries at the 9th Downtown Beer Festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >