Frankó Kapitány ismét színre lép
Az Arany Ászok új reklámfilmjében azok lehetnek a Frankó Klub tagjai, akik kiállnak magukért és a véleményükért. A kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi.
Az Arany Ászok nemrég új platformra helyezte kommunikációját: a frankóság a sallangmentes, egyenes beszédet és tetteket testesíti meg a sörmárka közönsége számára.
Az Arany Ászok Frissenszűrt bevezetése után a brand új arca, Frankó Kapitány most újra színre lép: három új reklámfilmben segít abban főszereplőinknek, hogy kiálljanak magukért, és kiderüljön, a frankóságot mindenki értékeli. Hiszen nap mint nap kerülünk mi is olyan helyzetbe, amikor választanunk kell: vagy megmondjuk őszintén a véleményünket, vagy hagyjuk, hogy a körülmények legyőzzenek minket. Számtalanszor tudjuk, mit kellene mondanunk, mégsem merjük. Akik azonban vállalják önmagukat, a jutalmuk nem marad el: beléphetnek a Frankó Klubba.
A kampány kreatív koncepcióján és kivitelezésén a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozott a Dreher Sörgyárak Zrt.
Kapcsolódó cikkeink
A Dreher vezérigazgatója a befogadó kultúra további erősítésére tett vállalást
Nemzetközi kutatások* bizonyítják, hogy azok a vállalatok, ahol a munkavállalók…
Tovább olvasom >Balatoni sörök
A Zamárdi Nyitva! Vállalkozói Egyesület rendelésére készítette a lokálpatrióta balatonföldvári Helka…
Tovább olvasom >Érkezik a debreceni Oktoberfest
Az egykor Bajország szívében született, és mára világszerte ismertté vált…
Tovább olvasom >További cikkeink
10 500 iskolás gyermek kapott tanszert az Auchan-gyűjtésből
10 500 gyermek megfelelő felszereléssel vághatott neki az idei tanévnek…
Tovább olvasom >Már javában tart a PENNY és Farkas Ricsi együttműködése
A PENNY Magyarország 2024-ben fontos mérföldkőhöz érkezett, hiszen együttműködésük Farkas…
Tovább olvasom >