The Buy Domestic campaign continues
🎧 Hallgasd a cikket:
The campaign that encourages the purchase of Hungarian products will continue this year. The Buy Domestic campaign, which was attended by thousands of individuals and more than a hundred companies – the managing director of Magyar Termék Nonprofit Kft. said at an online press conference on Wednesday.
Benedek Eszter said that 23 companies have participated in the movement’s advertising campaigns so far, and the value of the campaigns has reached 200 million HUF.
He explained the initiative was slowly launched a year ago on social media. (MTI)
Related news
Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar Austria opens digital shop window
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR development worth more than 2.3 billion forints in Eastern Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
EPR fees will increase from October: the prices of several products may double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD further improves forecast for global GDP growth this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price increase intentions of companies are down, but…
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >