Ministry of Agriculture also helps to popularise the Hungarian Product trademark
The cooperation between the Ministry of Agriculture and HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. continues. A survey conducted by BGE’s Marketing Institute has found that 94 percent of consumers who are interested in the origin of products know the logos, and 71 percent of them think products with the Hungarian Product trademark are more reliable than others. //
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

