Ministry of Agriculture also helps to popularise the Hungarian Product trademark
The cooperation between the Ministry of Agriculture and HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. continues. A survey conducted by BGE’s Marketing Institute has found that 94 percent of consumers who are interested in the origin of products know the logos, and 71 percent of them think products with the Hungarian Product trademark are more reliable than others. //
Related news
A high-prestige programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Product trademark gives companies a sense of community and customers reliable quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strategic acquisition completed: Eisberg Hungary Kft. is now part of Green Factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Committed to the future of modern, sustainable and quality-oriented pasta production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >