We would also pay for plastics to disappear
Due to the favorable consumer feedback, HEINEKEN Hungária has decided to continue its campaign launched in May promoting plastic-free glasses.
According to the experiences of the May campaign and the company’s recent research, 93 percent of the Hungarians prefer degradable packagings instead of plastic packaging, and in addition we are willing to pay more for environmentally friendly solutions.
https://www.facebook.com/heinekenhungaria/videos/1178913828916316/
Related news
The interest rate saga is over: banks compete for savings with promotions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what will entice Hungarian buyers to buy in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A unique program is launched for the mental and physical health of teenagers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >