We would also pay for plastics to disappear
Due to the favorable consumer feedback, HEINEKEN Hungária has decided to continue its campaign launched in May promoting plastic-free glasses.
According to the experiences of the May campaign and the company’s recent research, 93 percent of the Hungarians prefer degradable packagings instead of plastic packaging, and in addition we are willing to pay more for environmentally friendly solutions.
https://www.facebook.com/heinekenhungaria/videos/1178913828916316/
Related news
Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Teaming up to keep adolescent girls involved in sports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >