Increase on the alcohol-free beer market
According to the preliminary data of the Association of Hungarian Brewers, the consumption of non-alcoholic beers in Hungary has risen in the past year.
The 25 percent growth far exceeds the growth rate of the entire beer market. The emergence of non-alcoholic beers is an international phenomenon. Recently, CNN Money and the New York Times have also dealt with the issue. One of the stars of the Winter Olympics was the alcohol-free beer, used by more and more athletes to hydrate and regenerate.
Related news
AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Anheuser-Busch Bud Returns to Germany to Celebrate Its 150th Anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two-thirds of adults don’t eat enough vegetables and fruits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

