The chain of stores expect strong Easter traffic
The supermarket chains expect to see even stronger Easter traffic than last year; Customers continue to buy much more than average from hams, eggs, cakes and sweets, but demand is increasingly shifting towards quality products, according to the panorama of MTI.
Vámos György, Secretary General of the National Trade Association (OKSZ) expects an average increase of approximately 5 percent in Easter traffic, compared to last year. MTI said: In March-April, retail is gaining momentum regardless of Easter. (MTI)
Related news
8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Slovakian retail between price and provenance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are 10 more days to take part in the OKOSTÁNYÉR® National Student Knowledge Test
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >