Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Related news
Italian cured meat business Trinità acquired by local investor
Fondo Italiano d’Investimento said it will aim to consolidate Trinità’s…
Read more >A criminal group dealing in fake and illegal plant protection products and fertilizers has been busted in Romania and Italy
A criminal group was involved in the illegal trade of…
Read more >Italy will be the guest of honor at the Balaton Wine & Gourmet festival this year
In addition to more than 50 restaurants and wineries of…
Read more >Related news
Private brands make record gains in first half of year
Private label products reached new heights in the first half…
Read more >Müller updates packaging to increase accessibility for blind shoppers
Müller is updating the packaging of all branded products with…
Read more >Auchan has appointed a new product director
From July 1, László Varga will perform the duties of…
Read more >