Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Related news
Price competition for Dubai chocolate: Lidl explodes with another discount
The Dubai chocolate price war has taken a new turn:…
Read more >Mutti processes more tomatoes despite extreme weather conditions
Tomato producer Mutti has processed 565,000 tonnes of tomatoes this…
Read more >Carrefour Italia Focuses On Franchising And Italian Organic Products
Carrefour Italia is implementing a recovery strategy focused on franchising…
Read more >Related news
Company trends 2024: 11 thousand fewer companies: the company trends of 2024 in numbers
The number of active partnerships decreased by 11 thousand by…
Read more >Will our financial situation be better in 2025? Research has been conducted on what Hungarians think
The Hungarian population has mixed expectations about their financial situation…
Read more >