Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Related news
Kaufland’s online marketplace has also been launched in France and Italy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Illycaffè introduces compostable Coffee-B system in Italy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian tourism workers have different assessments of the results of the summer season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Müller expands use of AI for shelf placement and pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >