Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Related news
Sales Of Italian Organic Products Rise 6% In 2024, Study Finds
Italy’s organic food market generated sales of more than €6.5…
Read more >Despar Italia Expands S-Budget Private Label Brand Nationwide
Italian retail operator and SPAR concessionaire Despar Italia is rolling…
Read more >Eurospin expands its hybrid discount concept across Southeast Europe
Italian discounter Eurospin is expanding across Southeast Europe. The North-Italian…
Read more >Related news
László Flórián will manage Praktiker from April
A new CEO will manage the Hungarian-owned, nationwide DIY chain…
Read more >Rising prices of services are driving inflation – not food
Although food prices continue to be the focus of public…
Read more >MLBKT: BMI indicates further recovery in March
The seasonally adjusted March value of the Purchasing Managers’ Index…
Read more >