PepsiCo rolls out healthier crisps
PepsiCo has launched its first ever high in fat, salt or sugar (HFSS) compliant range of “healthier” Walkers and Doritos crisps. Popular crisp brands Walkers Baked and Doritos Dippers have been reformulated, turning the full ranges non-HFSS. A new snack range called PopWorks has also been launched, offering three non-HFSS flavours. The changes form part of a GBP 35m investment.
Related news
The first 100 days, up to 70% discount – and 16.6 tons of food saved!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EM: more green cars were on the road by the end of September than in the entire record year of last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lifelong poisons – the new risk of food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >