PepsiCo rolls out healthier crisps
PepsiCo has launched its first ever high in fat, salt or sugar (HFSS) compliant range of “healthier” Walkers and Doritos crisps. Popular crisp brands Walkers Baked and Doritos Dippers have been reformulated, turning the full ranges non-HFSS. A new snack range called PopWorks has also been launched, offering three non-HFSS flavours. The changes form part of a GBP 35m investment.
Related news
Hungarian companies are not postponing sustainability – ESG readiness shows significant progress
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable, people-centred and experience-based
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At profit temperature – 3 climate trends reshaping the economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Best Global Brands: the most valuable brands in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tariffs, protection and pipe dreams
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade magazin projects at the SIRHA Budapest 2026 trade show
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

