PepsiCo rolls out healthier crisps
PepsiCo has launched its first ever high in fat, salt or sugar (HFSS) compliant range of “healthier” Walkers and Doritos crisps. Popular crisp brands Walkers Baked and Doritos Dippers have been reformulated, turning the full ranges non-HFSS. A new snack range called PopWorks has also been launched, offering three non-HFSS flavours. The changes form part of a GBP 35m investment.
Related news
MaReSz’s Sustainable Event Planning Guide has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Association of Event Organizers: Sustainable Event Organization Guide Published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY ranks first among TOP Employers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop Economic Group celebrated its 30th anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

