PepsiCo rolls out healthier crisps
PepsiCo has launched its first ever high in fat, salt or sugar (HFSS) compliant range of “healthier” Walkers and Doritos crisps. Popular crisp brands Walkers Baked and Doritos Dippers have been reformulated, turning the full ranges non-HFSS. A new snack range called PopWorks has also been launched, offering three non-HFSS flavours. The changes form part of a GBP 35m investment.
Related news
Lucart receives Platinum rating from EcoVadis for the fourth time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
