Egészségesebb chipsekkel jelentkezik a PepsiCo
Megjelentek a PepsiCo „egészségesebb”, valaha volt első magas zsír-, cukor- és sótartalmú termékekre (HFSS) vonatkozó szabályoknak megfelelő Walkers és Doritos chipsek. A népszerű Walkers Baked és Doritos Dippers új recept szerint készül, és a termékcsalád valamennyi termékében csökkentésre került a zsír-, cukor- és sótartalom, s közben megjelent Pop Works néven az immár nem-HFSS snack termékcsalád.
A 35 millió fontos beruházás részét képező lépéssel a Walkers eggyel közelebb kerül céljához, miszerint 2025-ig snackeladásainak fele nem-HFSS termékekből származik majd. E termékcsaládok válaszul szolgálnak az ízt és a snack nyújtotta élvezetet előtérbe helyező fogyasztói igényekre is.
Az új Walkers megjelenése a vállalat stratégiai transzformációs tervének, a PepsiCo Positive-nak a részét képezik, melynek középpontjában az egészség és fenntarthatóság áll.
Kapcsolódó cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >