Efficient restaurant marketing
Phil’s Fish Market, a restaurant in Moss Landing, California has a world map on the wall, in which guests can place pins to mark the city they come from. It is obviously a great marketing idea, as most guests take a photo of the map and talk about the restaurant when they return home. Being different from competitors is halfway to success!. //
Related news
Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Death of SEO Blogs – What Does This Mean for SMB Marketing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why is the fascination with clicks misguided? – A new approach to marketing measurement of Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The new trend in fall travel: Generation Z is looking for affordable luxury
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What drink flavours did the summer bring?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Rajzolj reggelit – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >