Efficient restaurant marketing
Phil’s Fish Market, a restaurant in Moss Landing, California has a world map on the wall, in which guests can place pins to mark the city they come from. It is obviously a great marketing idea, as most guests take a photo of the map and talk about the restaurant when they return home. Being different from competitors is halfway to success!. //
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian expert named Data-Driven Marketing Leader of the Year in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Marketing Art Employer Branding Conference is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Önáltató sörisszák – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
