Efficient restaurant marketing
Phil’s Fish Market, a restaurant in Moss Landing, California has a world map on the wall, in which guests can place pins to mark the city they come from. It is obviously a great marketing idea, as most guests take a photo of the map and talk about the restaurant when they return home. Being different from competitors is halfway to success!. //
Related news
Influence Media joins global agency network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The long weekend of October 23 brought in more than 600,000 guest nights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is what the Christmas fishing season will be like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: tourism continues to perform at a high level in autumn, 8 percent more people vacationed in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

