Mondelēz To Test Digital Watermarks For Recycling Packaging Materials
Mondelēz International has announced plans to test digital watermark technology to ensure better sorting and higher-quality recycling of packaging materials in the EU.
It has partnered with AIM – the European Brands Association – and other European companies and organisations to test the technology.
The collaboration is part of the company’s global strategy to deliver against its long-term vision for zero-net waste packaging by 2025, the company said.
ESM
Related news
Mondelez axes better-for-you Fruitier and Nuttier Cadbury range
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelēz and Tesco trial Cadbury packaging with 60% less plastic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Court lifts protection of Nespresso capsules in Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumption is the gas pedal, industry is the brake: will there be a smooth landing in 2026?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

