Digitális vízjelet tesztel a Mondelēz
A Mondelēz bejelentette, hogy hamarosan megkezdi digitális vízjel-technológiájának tesztelését annak érdekében, hogy biztosítsa az EU-ban a magas minőségű csomagolóanyagok szétválogathatóságát és újrahasznosítását.
A cég az AIM-mel – Európai Brand Szövetség – és más európai cégekkel és szervezetekkel lépett partnerségre, hogy tesztelje a technológiát.
Az együttműködés része a Mondeléz globális stratégiájának, amely szerint 2025-re eléri a nettó zéró hulladéktermelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >Új igazgató a Mondelez székesfehérvári gyárának élén
2023 december elsejétől Dominik Bogusławski vette át a Mondelez székesfehérvári…
Tovább olvasom >Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >