Digitális vízjelet tesztel a Mondelēz
A Mondelēz bejelentette, hogy hamarosan megkezdi digitális vízjel-technológiájának tesztelését annak érdekében, hogy biztosítsa az EU-ban a magas minőségű csomagolóanyagok szétválogathatóságát és újrahasznosítását.
A cég az AIM-mel – Európai Brand Szövetség – és más európai cégekkel és szervezetekkel lépett partnerségre, hogy tesztelje a technológiát.
Az együttműködés része a Mondeléz globális stratégiájának, amely szerint 2025-re eléri a nettó zéró hulladéktermelést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Leállt az eredeti Mozartkugel gyártása Ausztriában
A Mondelez édesipari vállalat bezárta Salzburg külvárosában azt az üzemet,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >