Dreher 24 helps to keep the non-alcoholic November with chatbots and ambassadors
Dreher’s 24 campaign now underway emphasizes that you don’t have to give up the taste of good beer even if someone doesn’t want to drink alcohol. In addition to strong ATL tools, the 360-degree campaign will also promote ambassadors and chatbots to promote the alcohol-free November-focused initiative. Sponsorship and promo TV spots have been running on various television channels since the end of October, before, during and after entertainment shows and movies. Two ambassadors, Karotta and Lotfi Begi, also joined the brand.
Related news
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-alc beer brand Heaps Normal gets Robbie Williams backing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alcampo Launches ‘Innovative’ Advertising Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Many domestic companies have digitalized their operations with Wolt, with shops and restaurants joining the platform mainly due to extra orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Students can solve a real manufacturing problem at Intersnack’s first engineering competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >10 new things that Hungarian revolutionaries may receive in the near future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


