Dreher 24 helps to keep the non-alcoholic November with chatbots and ambassadors
Dreher’s 24 campaign now underway emphasizes that you don’t have to give up the taste of good beer even if someone doesn’t want to drink alcohol. In addition to strong ATL tools, the 360-degree campaign will also promote ambassadors and chatbots to promote the alcohol-free November-focused initiative. Sponsorship and promo TV spots have been running on various television channels since the end of October, before, during and after entertainment shows and movies. Two ambassadors, Karotta and Lotfi Begi, also joined the brand.
Related news
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-alc beer brand Heaps Normal gets Robbie Williams backing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alcampo Launches ‘Innovative’ Advertising Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TikTok fever in Budapest: young people line up for QQ Express Asian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >