Dreher 24 helps to keep the non-alcoholic November with chatbots and ambassadors
Dreher’s 24 campaign now underway emphasizes that you don’t have to give up the taste of good beer even if someone doesn’t want to drink alcohol. In addition to strong ATL tools, the 360-degree campaign will also promote ambassadors and chatbots to promote the alcohol-free November-focused initiative. Sponsorship and promo TV spots have been running on various television channels since the end of October, before, during and after entertainment shows and movies. Two ambassadors, Karotta and Lotfi Begi, also joined the brand.
Related news
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-alc beer brand Heaps Normal gets Robbie Williams backing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alcampo Launches ‘Innovative’ Advertising Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The conscious skin care manual from Rossmann and Krémmánia has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG showcases antimicrobial material at K Show in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >