Chatbottal és nagykövetekkel segíti az alkoholmentes november betartását a Dreher 24
Őszi kampányt indított a Dreher 24, hogy aktívan támogassa az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat. A már futó szponzorációs és promó TV szpotokat a mai naptól egészíti ki az interaktív chatbot és intenzív online kommunikáció. A márkához két nagykövet, Karotta és Lotfi Begi is csatlakozott.
A Dreher 24 most induló kampánya azt hangsúlyozza, hogy a jó sör ízéről nem kell lemondani akkor sem, ha valaki nem szeretne alkoholt fogyasztani. A 360 fokos kampányban az erős ATL eszközök mellett nagykövetek és chatbot is népszerűsíti az alkoholmentes novemberre fókuszáló kezdeményezést. A szponzorációs és promó TV szpotok már október végétől futnak különböző televíziós csatornákon, szórakoztató műsorok és filmek előtt, közben és után.
A kampány digitális lábának elemei a display és programmatic hirdetések, valamint a Facebookon és YouTube-on futó videók. A mától publikus online kisfilmek olyan dilemmás helyzeteket mutatnak be, amikor a nap végén elkezdődne a közös kikapcsolódás a haverokkal. Azonban érkezik egy kérés valakitől, akinek nem szívesen mondunk nemet, viszont a finom sörről sem szeretnénk lemondani. A Dreher 24-gyel pedig nem kell kompromisszumot kötni, így a sörözés és a szívesség teljesítése is belefér.
A kampány nagyköveteinek olyan véleményvezéreket kért fel a Dreher 24, akik a saját életükben is hitelesen képviselik a kampány üzeneteit. A leginkább autós tartalmairól ismert Bazsó Gábor Karotta az olyan mindennapi szituációkból közelít majd, ahol az alkoholfogyasztás nem opció, a sör ízről mégsem kell lemondani. A népszerű DJ, Lotfi Begi pedig a gyors tempó mellett egy kis megállásra, feltöltődésre ösztönzi a követőit. A nagykövetek a kampány résztvevőiként vállalták, hogy novemberben nem fogyasztanak alkoholt.
Az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat a nagykövetek mellett egy Facebookon futó chatbot is segíti, mindenkit személyre szabottan bíztatva a kitartásra. Itt, a motiváló üzenetek mellett a kampány nagykövetei is bejelentkeznek, hogy egy-egy rövid videóban ösztönözzék kitartásra a kezdeményezés résztvevőit.
A kampány elemeinek előkészítése – a kisfilmek forgatását kivéve – online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében a Human Telex, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni sörök
A Zamárdi Nyitva! Vállalkozói Egyesület rendelésére készítette a lokálpatrióta balatonföldvári Helka…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb az alkoholmentes sör Németországban
Növekszik az alkoholmentes sör kedveltsége Németországban: az országban 2023-ban közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így alakul a nyitvatartás a PENNY üzletekben a héten
A PENNY magyarországi üzletei október 23-án, szerdán zárva tartanak, ugyanakkor…
Tovább olvasom >Jön az Unicum Akusztik harmadik epizódja, színpadon: a Blahalouisiana
Az Unicum immár harmadik alkalommal hozza el a zene és…
Tovább olvasom >Továbbra is kihívást jelent a Brexit a logisztikában?
A Brexit hatása az Egyesült Királyság és az Európai Unió…
Tovább olvasom >