Chatbottal és nagykövetekkel segíti az alkoholmentes november betartását a Dreher 24
Őszi kampányt indított a Dreher 24, hogy aktívan támogassa az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat. A már futó szponzorációs és promó TV szpotokat a mai naptól egészíti ki az interaktív chatbot és intenzív online kommunikáció. A márkához két nagykövet, Karotta és Lotfi Begi is csatlakozott.
A Dreher 24 most induló kampánya azt hangsúlyozza, hogy a jó sör ízéről nem kell lemondani akkor sem, ha valaki nem szeretne alkoholt fogyasztani. A 360 fokos kampányban az erős ATL eszközök mellett nagykövetek és chatbot is népszerűsíti az alkoholmentes novemberre fókuszáló kezdeményezést. A szponzorációs és promó TV szpotok már október végétől futnak különböző televíziós csatornákon, szórakoztató műsorok és filmek előtt, közben és után.
A kampány digitális lábának elemei a display és programmatic hirdetések, valamint a Facebookon és YouTube-on futó videók. A mától publikus online kisfilmek olyan dilemmás helyzeteket mutatnak be, amikor a nap végén elkezdődne a közös kikapcsolódás a haverokkal. Azonban érkezik egy kérés valakitől, akinek nem szívesen mondunk nemet, viszont a finom sörről sem szeretnénk lemondani. A Dreher 24-gyel pedig nem kell kompromisszumot kötni, így a sörözés és a szívesség teljesítése is belefér.
A kampány nagyköveteinek olyan véleményvezéreket kért fel a Dreher 24, akik a saját életükben is hitelesen képviselik a kampány üzeneteit. A leginkább autós tartalmairól ismert Bazsó Gábor Karotta az olyan mindennapi szituációkból közelít majd, ahol az alkoholfogyasztás nem opció, a sör ízről mégsem kell lemondani. A népszerű DJ, Lotfi Begi pedig a gyors tempó mellett egy kis megállásra, feltöltődésre ösztönzi a követőit. A nagykövetek a kampány résztvevőiként vállalták, hogy novemberben nem fogyasztanak alkoholt.
Az alkoholmentes novembert tartó fogyasztókat a nagykövetek mellett egy Facebookon futó chatbot is segíti, mindenkit személyre szabottan bíztatva a kitartásra. Itt, a motiváló üzenetek mellett a kampány nagykövetei is bejelentkeznek, hogy egy-egy rövid videóban ösztönözzék kitartásra a kezdeményezés résztvevőit.
A kampány elemeinek előkészítése – a kisfilmek forgatását kivéve – online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében a Human Telex, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Borsodi Friss 0,0% Mangó-maracuja
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes italok piaca Európában elérheti a 15,4 milliárd eurót
Egyre több fogyasztó fordul az alkoholmentes borok és sörök felé,…
Tovább olvasom >Az AB InBev lett az első globális olimpiai sörszponzor
A Corona márka tulajdonosa, az AB InBev lett az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >