Brewing company makes efforts for a greener world
Since the start of their sustainability programme in 2010, HEINEKEN Hungária Zrt. has recycled 98 percent of the waste they produced, covered 22 percent of their energy use from renewable sources and cut their water use by 13.8 percent. This year the brewing company published their sustainability report as a message in a bottle – according to managing director José Matthijsse, this step symbolises Heineken’s belief that we can join forces to save the planet for future generations. //
Related news
HUN-REN and the University of Singapore organize a conference on healthy living
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable operations are no longer just the passion of large corporations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >