Strengthening the domestic market with Mészáros wines
In the Szekszárd wine region, Mészáros Pál Borház és Pince Kft. makes more than one million bottles of wine annually.

Pál Mészáros
owner
Mészáros Pál Borház
és Pince
Owner Pél Mászáros told: they sell the majority of this via retail chains. At the moment they grow grapes on 160ha, harvesting 1,120 tonnes per year and purchasing another 800 tonnes from other growers. Their most popular wines are Cabernet Sauvignon, Rosé and Irsai Olivér; the personal favourites of Pál Mészáros are Ohmerops Cuvée and Grandiózus Malbec.
Hungarian Product trademarks are very important for Mészáros Pál Borház és Pince Kft. No less than 26 Mészáros wines bear the Hungarian Product logo. They would like to strengthen the domestic market with these, motivating shoppers for choosing Hungarian products – and of course Mészáros wines. This autumn the winery participates in the promotion campaign that popularises products with the Hungarian Product trademark in Tesco stores. //
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government adopted an action plan to protect the wine sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The awards for this year’s organic wine competition were presented in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Aldi US To Revamp Packaging Of Own-Brand Products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Not a fad, but a real problem: what do Hungarians think about lactose intolerance?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >