Hungarian Product introduces next year’s promotions
HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. announced their 2019 promotion campaigns at a marketing forum held for the trademark’s users in Kecskemét. The company also informed that in 2018 they had managed to implement 27 promotion campaigns for trademark-bearing products in partnership with retail chains – more than ever before. From next year Hungarian Product will offer more collective programmes and launch CSR programmes too. //
Related news
The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tens of millions with one opening tab – the biggest prize draw in XIXO history has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PET bottles get a new look: 25% recycled content mandatory from January
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >