Coca-Cola’s BodyArmor launches hydration powders in the US
Coca-Cola’s latest innovation BodyArmor is now available in on-the-go version too. Like bottled drinks, BodyArmor Flash I.V. hydration powder contains immune-boosting zinc, vitamins C and B12, but no artificial flavours, sweeteners or colours. BodyArmor sales can reach nearly USD 1.5bn this year, according to Coca-Cola – which has struggled to integrate the brand at times – helped by more powders the brand plans to launch.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/11.
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Sustainable gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The consumer protection authority has revealed serious violations at the Wolt group of companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Acquires Super A In Argentina
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >