Az USA-ban már por formájában is kaphatók a Coca-Cola BodyArmor hidratálói
A Coca-Cola legújabb innovációja a BodyArmor immár on-the-go formában is kapható.
A termékkiterjesztéssel a márkának lehetősége nyílik a vásárlók kényelem, fenntarthatóság és személyre szabhatóság iránti elvárásainak kielégítése révén magának előnyt kovácsolni. Az új kiszereléssel ráadásul a BodyArmor bejuthat olyan területekre is – például a repülőterekre –, ahová palackok nem.
A BodyArmor Flash I.V. hidratálópor a palackozott italokhoz hasonlóan az immunrendszert támogató cinket, C- és B12-vitamint tartalmaz, de mesterséges aromákat, édesítőszereket, illetve színezékeket nem.
A BodyArmor eladásai idén a márka integrálásával időnként küszködő Coca-Cola szerint elérhetik a közel 1,5 milliárd dollárt, amit segíthetnek a márka által piacra bevezetni tervezett további porok is.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Fanta minőségügy: kettős minőség és jogszabályok a központban
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Tovább olvasom >Lázár János szigorúbb jogszabályokat sürget a Fanta-botrány kapcsán
A magyar sajtóban nagy visszhangot kapott az a hír, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >