Az USA-ban már por formájában is kaphatók a Coca-Cola BodyArmor hidratálói

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 09. 21:46

A Coca-Cola legújabb innovációja a BodyArmor immár on-the-go formában is kapható.

A termékkiterjesztéssel a márkának lehetősége nyílik a vásárlók kényelem, fenntarthatóság és személyre szabhatóság iránti elvárásainak kielégítése révén magának előnyt kovácsolni. Az új kiszereléssel ráadásul a BodyArmor bejuthat olyan területekre is – például a repülőterekre –, ahová palackok nem.

A BodyArmor Flash I.V. hidratálópor a palackozott italokhoz hasonlóan az immunrendszert támogató cinket, C- és B12-vitamint tartalmaz, de mesterséges aromákat, édesítőszereket, illetve színezékeket nem.

A BodyArmor eladásai idén a márka integrálásával időnként küszködő Coca-Cola szerint elérhetik a közel 1,5 milliárd dollárt, amit segíthetnek a márka által piacra bevezetni tervezett további porok is.

A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink