Puts ‘Empathy Gap’ In The Spotlight In New Campaign
Coca-Cola has revealed a new advertising campaign which includes a television commercial, which will run in selected countries across Europe this month and highlights a societal empathy pap, particularly among young adults (16-24 year olds).
The campaign by the soft drinks giant was devised after conducting extensive research which revealed that two-thirds of young adults in Europe feel that we can find greater happiness as a society if we behave more empathetically towards each other.
According to Coca-Cola the idea at the core of the spot is that if we are not listening, talking, and trying to understand each other we will never ask ourselves: “Could I be wrong and see things from another perspective?”
Related news
Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In a luxurious environment, with unlimited tasting: the 9th Indoor Beer Festival is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
