Az empátiára helyezi a hangsúlyt a Coca-Cola új kampánya.
Új kampányt indított a Coca-Cola, amely februárban több európai országban is látható majd a televízióban, és az empátia hiányára hívja fel a figyelmet, különösen a 16-24 évesek körében.
A kampány egy kiterjedt kutatást követően jött létre, amelyből az derült ki, hogy az európai fiatalok kétharmada érzi úgy, hogy boldogabbak lennének, mint társadalom, ha empatikusabban viselkednének egymással.
A Coca-Cola szerint a reklámkampány lényege, hogy ha nem figyelünk egymásra, nem beszélünk egymással, és nem értjük meg egymást, sosem fogjuk feltenni azt a kérdést, hogy „Lehet, hogy tévedek, és a dolgokat egy másik perspektívából látom?”
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >